Müşteri Memnuniyeti Politikası
Altus olarak, hizmet verdiğimiz tüm markalarımızın müşteri istek ve önerilerinin müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, eposta, markalarımızın resmi web siteleri, faks, mektup, sosyal medya, bayi, whatsapp, livechat) rahatlıkla iletilebildiği, müşterilerimizden iletilen bu istek ve önerilerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisinin, kendilerine 24 saat içinde verildiği, tüm sürecin izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf ve güvenli tek bir bilgi havuzunda toplandığı, bu kayıtların yasal düzenlemelere uygun, objektif, adil ve gizlilik içinde ele alındığı, değerlendirildiği ve süreçlerin sürekli kontrol edilerek iyileştirildiği, mükemmel müşteri deneyimini yaşatmayı ana ilke olarak kabul etmiş müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemekteyiz. Yaklaşımımıza paralel olarak tüm süreçler yönetim sistemi ile entegre edilerek, birbirini kontrol eden bir yapı geliştirilmiş olup, yönetim hedefleri de bu sistem üzerinden beslenmektedir.
Mail adresi:
musteri.hizmetleri@altus.com
Whatsapp numaramız: 0544 4440888
https://digital.altus.com.tr/
Our parent company, Beko has 55,000 employees throughout the world with its global operations through its subsidiaries in 57 countries and 45 production facilities in 13 countries
(i.e. Türkiye, UK, Italy, Romania, Slovakia, Poland, South Africa, Russia, Pakistan, India, Bangladesh, Thailand and China).
Beko became the largest white goods company in Europe with its market share (based on volumes). Beko’s 31 R&D and Design Centers & Offices across the globe
are home to over 2,300 researchers and hold more than 3,500 international registered patent applications to date.